30 Mart 2017 Perşembe

İEM-e Randevu Sistemi Neden Açılmıyor? (Çözümü Nedir?)


iem randevu sitesi açılmıyor neden? iem randevu sistemine girilmiyor. iem-e randevu sayfası açılmadığı için randevu alamıyorum, iem-e randevu sitesine giremiyorum neden? iem- randevu sistemine girdim ancak tüm tarihler dolu gibi bir çok başlık görebilirsiniz. İem-e Randevu, İstanbul Emniyet Müdürlüğünün resmi online randevu sistemidir. Online Randevu sitesinin açılmamasının sebeplerinden biri aşırı yüklenmeden ve randevu tarihlerinin belirli süresince dolu olması ve randevu sistemine kapatılmış olmasından kaynaklanmaktadır.


Randevu sisteminden yapabileceğiniz işlem türleri;
-Gemi Adamı Cüzdanı
-Silah Ruhsat İşlemleri
-Özel Güvenlik Kimliği
-Trafik Tescil İşlemleri


E-Randevu ne işe yarar?
İlçe Emniyet Müdürlükleri ve bazı Şube Müdürlüklerinde oluşan yoğunlukları önlemek, sıra beklememek, zaman kaybını önlemek, yapacağınız işlem için gerekli olan belgeleri size belirten ve önceden haberli olarak işlem yapacağınız birimden randevu almanızı sağlayan bir sistemdir.


Randevu Nasıl Alınır?
Yapacağınız işlemi ve işlem yapacağınız ilçeyi seçerek 'RANDEVU AL' butonuna bastığınızda uyarı işaretlerini takip etmeniz ve bilgilerinizi eksiksiz girmeniz yeterlidir


Randevu Nasıl İptal Edilir?
Randevu aldığınız işlem ve işlem yapacağınız birimi seçtiğiniz zaman 'RANDEVU İPTAL' butonunu göreceksiniz.Butona basıp TC Kimlik, Ad,Soyad ve Baba Adı bilgilerinizi girerek randevu bilgileriniz gelecektir.Randevu bilgilerinizin sonunda 'İptal Et' botununa bastığınızda randevunuz iptal edilmiş olacaktır.


'Girdiğiniz Bilgiler Mernis Kayıtları ile Uyuşmamaktadır' Uyarısı Alıyorum, Ne Yapmalıyım?
Girmiş olduğunuz bilgileriniz, Nüfus Kayıtlarındaki bilgilerinizle karşılaştırılmaktadır.Hatalı bilgi ekranda 'TC Kimlik No Bulunamadı','İsim Bilginiz Hatalı','Soyisim Bilginiz Hatalı','Baba Adınız Hatalı' şeklinde görülmektedir. I,İ,Ç,Ş,Ğ,Ü,Ö gibi karakterlere ve 'MUHAMMET ALİ' gibi iki isimlerde boşluklara dikkat etmeniz gerekmektedir.

'Randevunuzu AKS Sisteminde Kayıtlı Olduğunuz İlceden Alınız' Uyarısı Alıyorum, Ne Yapmalıyım?
Yeni Plaka,Plaka Değişimi ve Silah Ruhsat işlemlerinde ikamete göre işlem yapıldığından Nüfus Müdürlüğüne kayıtlı olduğunuz adresin bulunduğu ilçeden randevu almanız gerekmektedir.Eğer adres bilgileriniz güncellenmesi gerekiyorsa Nüfus Müdürlüğünden adresinizi güncelletmeniz gerekmektedir.


'TAKİP FİŞİ nedir?
Takip Fişi işlemleriniz ve randevu bilgileriniz ile ilgili bilgilerinizin bulunduğu belgedir.Dolayısıyla işlem yapacağınız birime Takip Fişi ile gitmeniz gerekmektedir.Eğer kaybettiyseniz veya çıkartamadıysanız 'RANDEVU İPTAL' butonundan bilgilerinizi girerek Takip Fişini alabilirsiniz.


Ayrıca, Yeni tip sürücü belgesi almak değiştirmek ve yenilemek isteyen vatandaşlar, 01/01/2016 tarihinden itibaren Emniyet Genel Müdürlüğü'nün http://surucurandevu.egm.gov.tr internet adresinden randevu alabileceklerdir.



Hiç yorum yok:
Write komentar