Reklamda en güçlü sözler
On yıllar boyunca reklamlar sürekli değişti, fakat çeşitli sloganlardan oluşan bazı sözlergüncelliğini koruyup kalmışlardır.
Reklamların verimliliğini artırmak için birkaç güçlü ve etkili sözler tayin edilmişlerdi.
Eğer siz kendi şirketinizin ürünlerinin ilerlemesini veya neye göre reklama baktıktan sonra belirlibir ürünü satın almaya karar geldiğinizi istəyirdinizsə, o zaman bu makaleyi dikkatle okuyun.
Biz size bu makalede kelimelerin müşteriye etkisinin artması ardıcılıqda takdim edəcəyik.Beləliklə, listenin sonunda olan sözler en etkili sözlerdir.
1. Yeni
Çok az kişi tamamen yeni bir üründen reddedebilir. Hatta bu söz en yeni ürünü tarif bile etmese, siz «yeni» sözcüğünden satışlarınızı yükseltebilirsiniz.
Çok az kişi tamamen yeni bir üründen reddedebilir. Hatta bu söz en yeni ürünü tarif bile etmese, siz «yeni» sözcüğünden satışlarınızı yükseltebilirsiniz.
Biz her birimiz en son model telefon (IPhone silsilesini hatırlayın), yeni otomobil, yeni giysiler, yeniayakkabılar, yeni parfümler, yeni tarifler istiyoruz. Üstelik, “yeni” olan her şeye göre artık paravermeye de hazırız.
2. Tasarruf
Kim alış veriş eden zaman tasarrufu itəməz ki? Aslında bizim isteklerimizin% 99 tasarruf etmeye vebiraz para toplağa yöneliktir.
Kim alış veriş eden zaman tasarrufu itəməz ki? Aslında bizim isteklerimizin% 99 tasarruf etmeye vebiraz para toplağa yöneliktir.
Dünyada en zengin insan bile kendi paraları ile sağollaşmaq istemez.
Buna göre eğer siz neredeyse tasarruf imkanı görürseniz, bundan yararlanmak isteyeceksiniz. Fakat ürünün fiyatını da düzgün şekilde düşürmek gerekir.
Diğer bir fen de vaktin kanaatine ait olabilir. Bizim zamanda bu çok günceldir, çünkü vaxt- paradır.
3. Güvenlik
Her birimiz için güvenlik önemlidir. Örneğin, biz kahvaltıya yemek alanda. Biz emin olmak istiyoruzki, pullarımızı güvenli ürünlere yatırırıq. Ayrıca her birimiz için çocuklarımız güvenli oyuncaklarlaoynadığı da çok önemlidir. Giyim ve ayaqqıbılara da bu istekler uygulanır.
Her birimiz için güvenlik önemlidir. Örneğin, biz kahvaltıya yemek alanda. Biz emin olmak istiyoruzki, pullarımızı güvenli ürünlere yatırırıq. Ayrıca her birimiz için çocuklarımız güvenli oyuncaklarlaoynadığı da çok önemlidir. Giyim ve ayaqqıbılara da bu istekler uygulanır.
4. Kanıtlanmış veya güvenilir
Genellikle müşteriler ilk kez gördükleri ürünlerden çekinirler. Muhtemelen, ilk olarak bu ürünhakkında değerlendirmeleri bekleyerek ve daha sonra bu ürünü almaya risk edecekler.
Genellikle müşteriler ilk kez gördükleri ürünlerden çekinirler. Muhtemelen, ilk olarak bu ürünhakkında değerlendirmeleri bekleyerek ve daha sonra bu ürünü almaya risk edecekler.
Ancak bu durumda bile bir fenden kullanılır. Örneğin, tədqiqatar bulunmak ve alınan sonuçları herhanısa ünlü bir şahsın fikri gibi geniş kitleye açıklamak. Birkaç şirketler bu tür ifadeler kullanırlar: «10 kediden 8’i büyük memnuniyetle bu yemekten besleniyorlar. Bu konuda bize onların sahiplerikonuşuyorlar ».
5. Sevgi
Bu kelimenin birkaç anlamı ve kavramları var. Hanısa ayakkabıya vurulmak veya genellikle alışveriş prosessinin kendini sevmek olur. İsterseniz, «sevgi» güçlü bir duygu, bu yüzden bu sözleehtiyyatla davranmak gerekir.
Bu kelimenin birkaç anlamı ve kavramları var. Hanısa ayakkabıya vurulmak veya genellikle alışveriş prosessinin kendini sevmek olur. İsterseniz, «sevgi» güçlü bir duygu, bu yüzden bu sözleehtiyyatla davranmak gerekir.
6. Kendiniz için keşfedin
Siz ne vaxtsa bu ifadeyi reklam başlıklarında görmüşsünüzdür? Belki de, evet, belki de yok. Fakatşirketler reklamlarda gerçekten de bu ifadeden kullanırlar. Siz sanki bir insanı sonda onu sürprizbekleyen ilginç bir çalışmaya sevk ediyorsunuz. Bu hediye qablaşdırmasına benziyor.
Siz ne vaxtsa bu ifadeyi reklam başlıklarında görmüşsünüzdür? Belki de, evet, belki de yok. Fakatşirketler reklamlarda gerçekten de bu ifadeden kullanırlar. Siz sanki bir insanı sonda onu sürprizbekleyen ilginç bir çalışmaya sevk ediyorsunuz. Bu hediye qablaşdırmasına benziyor.
7. Garanti
Bu söz «güvenlik» kelimesinin eşanlamlı. Mutlaka bir ev konularında garantili eşyaların olmasınıhayal ederseniz, siz bu sözün önemi anlayacaksınız.
Bu söz «güvenlik» kelimesinin eşanlamlı. Mutlaka bir ev konularında garantili eşyaların olmasınıhayal ederseniz, siz bu sözün önemi anlayacaksınız.
Reklamlarda “garanti” sözü malzeme, resmi doğrulama gibi geliyor. Örneğin, ürünübeğenmediğini zzhalda onu geri bilmek imkanınız. Ayrıca bu fenne sizin ürünü beğenmediğiniztakdirde pullarınız iadesi için de geçerlidir. Çoğu insanlar iade imkanlardan kullanmazlar bile. Çünkü onlar uzun süren ve zor olan bu prosessdən kaçıyorlar.
8. Sağlık
Tabii ki, bu sözden genellikle gıda ürünlerinin reklamında kullanırlar. Eğer siz kendi ürününüzü veyahizmetlerinizi tarif etmek için bu sözden kullanabilirsiniz. Fakat bu sözle ehtiyyatla davranmakgerekir. Örneğin, “KFC” müşterileri onların sattıkları tavukların tamamen faydalı olduklarına inandırmak isteyince heş kimse onlara inanmamıştı.
Tabii ki, bu sözden genellikle gıda ürünlerinin reklamında kullanırlar. Eğer siz kendi ürününüzü veyahizmetlerinizi tarif etmek için bu sözden kullanabilirsiniz. Fakat bu sözle ehtiyyatla davranmakgerekir. Örneğin, “KFC” müşterileri onların sattıkları tavukların tamamen faydalı olduklarına inandırmak isteyince heş kimse onlara inanmamıştı.
9. Sonuçlar
Bu söz en etkili sözlerden biridir, çünkü herkes sonuçları başarıyla koordine.
Bu söz en etkili sözlerden biridir, çünkü herkes sonuçları başarıyla koordine.
Eğer her herhangi bir sonuca garanti veridyinizdə, ürününüzün başarılı satılmasının göstergeleriartıyor.
10. Eğer
Bu söz her zaman en etkili söz olup ve öyle kalmaya devam da edecek. Eğer müşterilere bizzatmüaciət ettik de oların dikkatini kendi məhsulnuza dahil ediyorsunuz. Örneğin, «Gelin siizdənkonuşalım» »veya« Siz o kadar iyi bilirsiniz ki, sizinle vakit geçirmek çok ilginçtir … ». Razılaşın ki, bizim bize dikkat gösterilmesinden xoşumuz gelir.
Bu söz her zaman en etkili söz olup ve öyle kalmaya devam da edecek. Eğer müşterilere bizzatmüaciət ettik de oların dikkatini kendi məhsulnuza dahil ediyorsunuz. Örneğin, «Gelin siizdənkonuşalım» »veya« Siz o kadar iyi bilirsiniz ki, sizinle vakit geçirmek çok ilginçtir … ». Razılaşın ki, bizim bize dikkat gösterilmesinden xoşumuz gelir.
Hiç yorum yok:
Write komentar